بهترین پکیج دیواری

newadmin2
30 جولای, 2022
4 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین پکیج دیواری

پکیج‌ها از جمله ضروری‌ترین تجهیزات است که انواع مختلفی دارند و بسته به نیاز هر خانه یا ساختمان نوع متفاوتی از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مشکلی که اغلب افراد در ارتباط با آن دارند عدم آگاهی نسبت به انواع آن است و اینکه نمی‌دانند باید چه مدل پکیجی را انتخاب کنند؟ آیا قطعات پکیج در بازار موجود است؟

از این رو در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین پکیج دیواری بپردازیم و تمام جوانب مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

پکیج چیست؟

در جواب این سؤال باید گفت پکیج نوعی سیستم گرمایشی است که جایگزین موتورخانه‌های قدیمی شده است و به‌طور کلی به دو نوع زمینی و ایستاده تقسیم می‌شود. این سیستم گرمایشی طی سال‌های اخیر به‌دلیل کاربردهایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است.

پکیج‌ها به‌دلیل کاربرد بسیاری که داشته‌اند موجب حذف آبگرمکن‌ها شده‌اند. پکیج‌‌ها به‌وسیله فن‌کوئل‌ها، شوفاژها، گرمایش از کف، رادیاتور قرنیز و در حالت کلی هر سیستم گرمایشی که با آب محیط را گرم می‌کند، به گرم کردن محیط می‌پردازد.

معرفی بهترین پکیج های دیواریپکیج دیواری

 

انواع پکیج‌ها

پکیج‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها مناسب برای فضای خاصی است؛ پکیج‌های دیواری بهترین گزینه برای خانه‌ها و فضاهای کوچک است که به شما این امکان را می‌دهد بتوانید وسائل بیشتری در محیط قرار دهید.

البته اگر برای فضای بزرگ‌تری برای مثال بیش 250 متر به سیستم گرمایشی نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما گرمایش از کف است بدین ترتیب خواهید توانست فضای مورد نظر خود را به آسانی گرم کنید. بهتر است برای اینکه بتوانید بهترین گزینه موجود برای خودتان را انتخاب کنید از راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری موجود در بازار که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم بهره ببرید.

مدل‌های مختلف پکیجمدل‌های مختلف پکیج

 

بهترین پکیج دیواری بازار ایران؛ معرفی بهترین پکیج‌های دیواری

خوشبختانه ایران از جمله کشورهایی است که در این زمینه بسیار کارآمد عمل کرده است و بهترین پکیج‌های دیواری در بازار را ارائه می‌دهد و هر نوع خدمتی در مورد پکیج‌ها که مشتریان بخواهند از قبیل راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری موجود در بازار، خرید، نصب، تعمیرات، خرید ابزار و ملزومات پکیج و تمام موارد مربوط به آن در ایران قابل انجام است و افراد می‌توانند با اطمینان خاطر به خریدی آسوده بپردازند.

حال نوبت به معرفی بهترین پکیج دیواری در ایران می‌رسد. همانطور که گفتیم قصد داریم مناسب‌ترین راهنمای خرید پکیج دیواری موجود در بازار را برای شما ارائه دهیم، بنابراین باید گفت بهترین برندهای پکیج دیواری ایرانی شامل ایران رادیاتور، بوتان و لورچ است که در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

انتخاب این برندها به‌علت میزان مصرف گاز آنها، نحوه کارکرد، شناخت معایب و غیره است، به‌طور کلی این قبیل ویژگی‌ها سبب شده این برندها جزو بهترین نوع پکیج در ایران شوند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

در معرفی بهترین پکیج‌های دیواری از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده بهترین پکیج دیواری در ایران، شرکت ایران رادیاتور است. از آنجایی که این پکیج ها ساخت کشور خودمان است خرید قطعات یدکی پکیج بسیار آسان و در دسترس است. تنوع پکیج‌های ارائه شده از سوی این شرکت بسیارزیاد است که این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با بودجه و سلیقه خود هر یک از آنها را که می‌خواهید برگزینید.

پکیج دیواری چی بخریمپکیج دیواری مناسب برای فضاهای کوچک

 

شرکت صنعتی بوتان

از دیگر شرکت‌های شناخته شده در این زمینه شرکت بوتان است که کار خود را با آبگرمکن دیواری شروع کرد و هم اکنون بهترین نوع پکیج در ایران را ارائه می‌دهد. در این شرکت شما می‌توانید بهترین پکیج دیواری متناسب با نیاز خودتان را بیابید. می‌توان گفت شرکت بوتان بهترین برند پکیج دیواری ایرانی است.

به‌دلیل کیفیت بسیار بالای بهترین پکیج دیواری در ایران شرکت بوتان توانسته است به دیگر کشورهای همسایه صادرات قابل توجهی داشته باشد که این امر سبب می‌شود شما با آسودگی خیال بتوانید خرید خود را انجام دهید. بازدهی محصولات این شرکت بسیارعالی است و چنانچه نیاز به تعمیر بود شما می‌توانید از گارانتی 24 ماهه آنها استفاده کنید.

گروه کارخانجات صنعتی لورچ

در معرفی بهترین پکیج‌های دیواری نام آشنای دیگری که به چشم می‌خورد، شرکت لورچ است. این شرکت دارای بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی است که که خیال شما را از بابت ارائه بهترین نوع پکیج در ایران راحت می‌کند.

با توجه به سابقه درخشان این شرکت در تولید سیستم‌های گرایشی می‌توان گفت شرکت لورچ هم جزو بهترین برندهای پکیج دیواری ایرانی است و بهترین پکیج‌های دیواری در بازار را ارائه می‌دهد.

انواع مختلف پکیجهای دیواریانواع مختلف پکیج‌های دیواری

 

به‌طور کلی در مورد تمام برندهایی که ذکر شد و تمام برندهای ایرانی باید گفت در تمام نقاط ایران دارای نمایندگی هستند و شما می‌توانید بدون نیاز به واسطه‌ها برای خرید و یا تعمیرات در هر شهری که باشید از خدمات آنها بهره ببرید.

لازم به ذکر است این سه شرکت که دارای بهترین پکیج‌های دیواری در بازار هستند هر کدام دارای تنوع بسیار و حجم‌های مختلفی هستند که افراد می‌توانند بسته به نیاز و سلیقه خود هر یک را که می‌خواهند خریداری نمایند.

همچنین برای افرادی که تمایل به خرید برندهای خارجی دارند می‌توان گفت بهترین برندهای خارجی در این زمینه شرکت بوش و شرکت آریستون هستند.

قطعات و ملزومات پکیج

همانطور که پیش‌تر گفته شد ایران از جمله کشورهای ارائه‌دهنده بهترین پکیج دیواری است و تمام خدمات مربوط به این سیستم‌های گرمایشی از صفرتا صد در کشورمان در دسترس است. قطعات و ملزوماتی که برای پکیج ها مورد استفاده قرارمی‌گیرند بسیار متنوع هستند، اما در اینجا چند مورد از قطعاتی که می‌توانید به راحتی از فروشگاه ایران پکیج تهیه کنید آورده شده است:

بهترین برند پکیج دیواری ایرانیپکیج بهترین سیستم گرمایشی

 

بررسی تفاوت پکیج و آبگرمکن

آبگرمکن همانطور که از نام آن مشخص است به تهیه و تأمین آب گرم مورد نیاز افراد می‌پردازد. در مورد پکیج و مزیتی که این ابزار به آبگرمکن دارد می‌توان گفت که این سیستم گرمایشی کارآمد علاوه بر گرم کردن آب قادر به گرم کردن محیط نیز هست.

در واقع پکیج همزمان کار بخاری و آبگرمکن را انجام می‌دهد و شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و دیگر نیازی به خرید آبگرمکن نداشته باشید که در صورت تهیه بهترین پکیج دیواری بازار ایران می‌توانید از کارکرد و گارانتی آن مطمئن باشید و آسودگی خاطر را تجربه کنید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب در مورد یکی از کارآمدترین سیستم‌های گرمایشی یعنی پکیج ها صحبت کردیم و در این مطلب به سؤالات متعدد شما نظیر بهترین پکیج دیواری بازار ایران، بهترین برند پکیج دیواری ایرانی و خارجی و تمام موارد مربوط به پکیج صحبت کردیم. همچنین اگر به دنبال فروشگاه معتبری هستید، می توانید تمام قطعات و لوازم یدکی پکیج را با قیمتی مناسب از ایران پکیج تهیه نمایید.

 

 

 

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.