پمپ گراندفوس چیست؟

newadmin2
29 اکتبر, 2022
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پمپ گراندفوس چیست

پمپ گراندفوس چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات کاملی در مورد پمپ گراندفوس به این سوال پاسخ دهیم. علاوه بر این قصد داریم تا با بررسی لوازم پمپ گراندفوس به آموزش تنظیم پمپ گراندفوس نیز بپردازیم. بنابراین در صورتی که شما هم قصد خرید پمپ گراندفوس را دارید و یا به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این برند پمپ پکیج هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

grundfos 2

پمپ پکیج گراندفوس ساخت کجاست؟

همان طور که می دانید پکیج از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هر یک از این قطعات نیز وظیفه مخصوص به خود را بر عهده دارد. وظایف قطعات مختلف پکیج روی یکدیگر تأثیر دارند و در نهایت منجر به روشن شدن و عملکرد صحیح و بی نقص پکیج می شوند. در هنگام خرید ابزار و ملزومات پکیج حتما باید به اورجینال و با کیفیت بودن این قطعات توجه داشته باشید. در غیر این صورت پکیج شما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

یکی از مهم ترین قطعات موجود در پکیج، پمپ پکیج است. وظیفه پمپ پکیج این است که آب را در یک مدار بسته به جریان در آورد. همچنین استفاده از پمپ آب پکیج سبب افزایش فشار آب پکیج نیز خواهد شد. پمپ پکیج با مارک ها و مدل های مختلفی در بازار موجود است. پمپ پکیج گراندفوس یکی از معروف ترین و پر مصرف ترین پمپ ها می باشد. به همین دلیل می خواهیم با بررسی عملکرد این پمپ به سوال پمپ گراندفوس ساخت کدام کشور است؟ نیز پاسخ دهیم.

شرکت گراندفوس یک کمپانی دانمارکی می باشد که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مختلف پمپ ها از سال 1945 میلادی آغاز کرده است. البته در پاسخ به سوال  پمپ پکیج گراندفوس ساخت کجاست؟ باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه با گسترش فعالیت این کمپانی خط تولید آن در کشورهای دیگری مانند روسیه، صربستان، آلمان، چین و … نیز فعالیت می کند.

از آن جایی که کیفیت ساخت این پمپ ها و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها بالا است، پمپ گراندفوس به کشورهای زیادی از جمله ایران صادر می شود و طرفداران زیادی نیز دارد.

مزایای استفاده از پمپ گراندفوس چیست؟

همان طور که اشاره کردیم کمپانی گراندفوس در تولید محصولات خود از متریال مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. همچنین طراحی مدرن و استفاده از تکنولوژی ساخت پیشرفته سبب شده است تا پمپ پکیج گراندفوس به عنوان یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین پمپ ها شناخته شود.

طول عمر بالا، صدای کم در حین روشن بودن پمپ، مقاومت بالا در برابر خوردگی و آسیب، مصرف انرژی پایین، راندمان بالا، نصب آسان، تعمیرات آسان  و … از جمله مزایای استفاده از این نوع پمپ است. پمپ های گراندفوس در انواع پمپ خانگی، پمپ طبقاتی، پمپ سیرکولاتور و … ساخته و در بازار عرضه شده است.

 

کاتالوگ پمپ های گراندفوس

لوازم پمپ گراندفوس

با استفاده از کاتالوگ پمپ های گراندفوس می توانید با انواع مختلف پمپ های این برند آشنا شوید و با توجه به نوع نیاز خود مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین پمپ را انتخاب و خریداری نمایید.

قسمت های مختلف پمپ گراندفوس چیست؟ پمپ پکیج از قسمت های مختلفی تشکیل می شود که هر یک از این قسمت ها وظیفه مهمی بر عهده دارد. در صورتی که در هر یک از این قسمت ها و اجزا اشکال و ایرادی ایجاد شود کارکرد پمپ پکیج با مشکل روبرو خواهد شد. مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده پمپ پکیج گراندفوس عبارت است از پوسته، پروانه، روتور مغناطیسی، استاتور، جعبه تجهیزات الکترونیکی و  درپوش.

راهکارهایی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید طول عمر مفید پمپ پکیج خود را افزایش دهید. برای مثال می توانید در مدار گرمایش پکیج از فیلتر مغناطیسی استفاده کنید. همچنین برای افزایش عمر پمپ پکیج بهتر است از شلنگ هایی که اندازه قطر داخلی آن ها بیشتر است استفاده کنید. بعد از این که پکیج خود را نصب کردید توصیه می شود تا تمام خط های مدار گرمایش پکیج را کاملا تمیز کنید. زیرا در صورتی که در این خط ها ضایعاتی وجود داشته باشد به پمپ پکیج آسیب وارد می شود. استفاده از صافی 4/3 در ورودی پمپ زیر پکیج که در مسیر مدار برگشت گرمایش پکیج است نیز به جلوگیری از خراب شدن زود هنگام پمپ پکیج کمک می کند.

تنظیم پمپ گراندفوس

با استفاده از کاتالوگ پمپ های گراندفوس می توانید با قطعات و بخش های مختلف پمپ پکیج آشنا شوید. آشنایی با اجزای مختلف پمپ پکیج به شما کمک می کند تا مشکلات ایجاد شده در این قطعات را به موقع شناسایی و به راحتی رفع نمایید. به یاد داشته باشید در صورتی که تنظیم پمپ پکیج یا قطعات آن به هم ریخته شود پمپ نمی تواند وظیفه خود را به درستی و به طور کامل انجام دهد و در نتیجه عملکرد پکیج با مشکل مواجه خواهد شد. برای تنظیم پمپ پکیج باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • پیچ های پمپ را باز می کنیم.
  • روتور را از پمپ پکیج جدا می کنیم.
  • روتور را با دست می چرخانیم تا مطمئن شویم بدون ایراد و به راحتی می چرخد. اگر اشکالی در چرخش روتور بود باید آن را به طور کامل تمیز کنیم و بعد دوباره امتحان کنیم.
  • سپس روتور را در پمپ قرار داده و پیچ های پمپ پکیج را می بندیم.
  • با توجه به اطلاعاتی که در کاتالوگ پمپ های گراندفوس نوشته شده است سرعت مناسب را با استفاده از کلید تنظیم سرعت ایجاد می کنیم.

تنظیم پمپ گراندفوس

جمع بندی

در این نوشته به سوالاتی مانند پمپ گراندفوس چیست؟ پمپ گراندفوس ساخت کدام کشور است؟ و … پاسخ داده ایم. همچنین به بیان و بررسی لوازم پمپ گراندفوس و آموزش تنظیم پمپ گراندفوس پرداختیم.

همان طور که در این نوشته توضیح دادیم یکی از قطعات مهم و اصلی موجود در پکیج، پمپ پکیج است. پمپ پکیج با برندها و مدل های مختلف در بازار عرضه شده است و یکی از معروف ترین مارک های آن، پمپ پکیج گراندفوس می باشد. کمپانی گراندفوس در سال 1945 فعالیت خود را در کشور دانمارک آغاز کرده است. این کمپانی انواع پمپ های خانگی، سیرکولاتور و طبقاتی را با متریال با کیفیت تولید می کند. امروزه در سیزده کشور دیگر از جمله فرانسه، آلمان، چین، صربستان و … نیز پمپ های گراندفوس تولید می شود.

از جمله مزایای استفاده از پمپ پکیج گراندفوس می توانیم به مصرف پایین انرژی و بالا بودن راندمان، کیفیت بالا، طراحی پیشرفته و … اشاره کنیم. در هنگام خرید قطعات پکیج دیواری مانند خرید ترموستات حد، خرید مبدل اصلی پکیج، خرید مبدل ثانویه پکیج، خرید منبع انبساط پکیج و … حتما باید به اورجینال و با کیفیت بودن محصولی که انتخاب می کنید اطمینان داشته باشید.

به یاد داشته باشید که خرید قطعات پکیج بی کیفیت سبب می شود تا سایر قطعات پکیج نیز آسیب ببینند و صدمه جدی به پکیج وارد شود. از آن جایی که قطعات تقلبی و غیر اصلی نیز در بازار موجود است و تشخیص دادن قطعات تقلبی از قطعات اصلی کار دشواری است، پیشنهاد می کنیم برای خرید قطعات یدکی پکیج حتما به فروشگاه ها و سایت های معتبر و مطمئن مانند ایران پکیج مراجعه کنید. تنها در این صورت است که می توانید از اورجینال بودن محصولی که تهیه می کنید کاملا خاطر جمع باشید و با اطمینان از استاندارد بودن قطعه، آن را در پکیج خود استفاده کنید.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.